Zakaj je tehnična podpora tako pomembna?

0

Tehnična podpora je izjemno pomemben, če ne celo najpomembnejši del skoraj vsakega podjetja. Predstavlja namreč direktno povezavo med podjetjem in strankami. Ker je mnenje strank za večino podjetij zelo pomembno, je torej oddelku za tehnično podporo potrebno nameniti prav posebno pozornost.

Z zagotavljanjem vrhunske storitve tehnične podpore podjetje pridobiva pozitivna mnenja strank. S tem si podjetje širi krog zvestih odjemalcev storitve in istočasno pridobiva nove stranke, ki najpogosteje postanejo novi kupci prav na podlagi mnenj zvestih strank.

Kaj je tehnična podpora?

Tehnično podporo največkrat kontaktiramo, kadar imamo težavo, vprašanje ali pritožbo. Predstavnik oddelka nam v tem primeru zagotovi pomoč in strokovno rešitev našega problema. Tehnična podpora je torej storitev, ki je namenjena izključno strankam, ki se soočajo s težavami, povezanimi s kupljenim izdelkom ali naročeno storitvijo. Svojim strankam pomaga na daljavo, pri čemer jim nudi pomoč pri uporabi izdelka ali storitve, odgovarja na vprašanja glede pravilne uporabe ali morebitnih težav. Tovrstno storitev podjetja najpogosteje ponujajo prek telefona, elektronske pošte, SMS sporočil ali pogovora v živo.

Tehnična podpora predstavlja neke vrste ogledalo podjetja, njegove vrednote in poslanstvo. Odgovorna je tudi za predstavitev blagovne znamke. Kupcem predstavlja novosti in s tem ustvarja prednost podjetja pred svojimi konkurenti. Prav tako je storitev za stranke izjemno pomembna pri spreminjanju trenda blagovne znamke, saj v neposrednem stiku s strankami pridobiva informacije o njihovih željah in interesih.

Ceneje je obdržati staro stranko, kot pridobiti novo

Posebna naloga tehnične podpore je vplivati na mnenje že obstoječih strank. Pri ustvarjanju prometa podjetja je zelo pomembno, kakšen vtis bo tehnična podpora pustila na svojih strankah. Pri tem se namreč ustvarja verižna reakcija, kjer gre pozitivno mnenje od ust do ust. Zveste stranke so na ta način najboljša in hkrati brezplačna reklama.

Če so stranke z blagovno znamko zadovoljne, zagotovo ne bodo imele razloga, da bi zamenjale svojega ponudnika. Veliko ceneje je namreč obdržati staro stranko, kot pa pridobiti novo. Zato je potrebno v ohranjanje zvestih strank vložiti nekoliko več napora – v smislu pridobivanja njihovega zaupanja in vzpostavljanja pozitivnega odnosa med podjetjem in stranko. Na ta način se stranka počuti kot del podjetja in mu bo zagotovo tudi bolj zvesta.

Najpomembnejše vrline za delo v tehnični podpori

Podpora strankamDelo v tehnični podpori ni tako enostavno, pravzaprav je lahko precej zahtevno. Zaposleni v tehnični podpori morajo obvladati širok spekter strokovnega znanja, hkrati pa imeti določene osebnostne lastnosti, ki lahko bistveno vplivajo na stranke. Nezadovoljen delavec ne bo nikoli pozitivno vplival na zadovoljstvo stranke, zato je prijetno vzdušje na delovnem mestu ključnega pomena.

Poleg tega mora imeti oseba določena znanja in izkušnje, pri svojem delu pa mora biti zelo zanesljiva in natančna. Za učinkovito delo v skupini mora imeti določene lastnosti, ki pozitivno vplivajo na odnose, kot so na primer prilagodljivost, sprejemanje različnih mnenj ali biti pripravljen sodelovati v skupini.

Pri svojem delu se mora oseba dobro pisno in ustno izražati. Tako za delo v skupini kot tudi za delo s strankami je izjemno pomembna komunikativnost, saj je komunikacija najpomembnejši del tehnične podpore.

Deli prispevek

Avtor

Komentiraj