Tudi v letu 2023 bodo spletne trgovine zagotovo izjemno pomemben prodajni kanal za številna podjetja. Precej hitro pa se lahko pripeti, da spletna trgovina izgubi pomemben del svojega vpliva. Ravno zato je ključnega pomena, da se podjetja prilagajajo trendom, ki se obetajo v prihodnosti. V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj trendov, ki so odločilnega pomena, da je vaša spletna trgovina lahko dovolj dobra.
1. Nakupovanje v živo
Zaradi koronavirusa smo bili prisiljeni v spletno nakupovanje. Številnim je seveda takšna oblika nakupovanja postala izjemno všeč, a mnogi še vedno pogrešajo uporabniško izkušnjo v živo. Uspešna podjetja so se s tem že soočila, zato uporabljajo video povezavo za prodajo izdelkov in storitev ter sodelovanje s potrošniki.
Obenem je ključnega pomena, da spletne trgovine ne zanemarjajo strank, ki nakupujejo v fizičnih prodajalnah. Za vsako blagovno znamko je spletna prisotnost izjemno pomembna, poglavitnega pomena je prav tako vzpostavljanje trženja na več kanalih – tako na spletnih kot nespletnih.
2. Redno posodabljanje profilov na družabnih medijih
Tudi družabni mediji še vedno ostajajo izjemno aktualni. Čeprav se morda na prvi pogled mnogim zdi, da izgubljajo na svojem pomenu, je malo verjetno, da bi jih lahko premagala kakšna alternativa.
Vemo, da Facebook ni več ravno najbolj priljubljeno družabno omrežje za mlade in niti ni v trendu, kljub temu pa predstavlja kanal, ki ga je pametno negovati še naprej. Pomembno je, da vse blagovne znamke tudi v tem letu redno posodabljajo svoje Facebook profile, prav tako Instagram ter TikTok.
3. Navidezna resničnost
Na svojem pomenu vse bolj pridobiva tako imenovana navidezna resničnost. Vse več je kupcev, ki najraje nakupujejo pri znamkah, ki uporabljajo virtualno resničnost. To v praksi pomeni, da si stranka pred nakupom lahko pogleda, kako bi na primer novo pohištvo izgledalo v njeni dnevni sobi. Navidezna resničnost lahko poskrbi celo za to, da potencialni kupec vidi, kako bi se določena barva las podala na njegov obraz.
4. Večkanalnost
V prihodnjih letih številna podjetja nameravajo večjo prednost nameniti večkanalnosti. Za nekatere kupce je namreč značilno, da za dostopanje na spletu uporabljajo številne naprave. Slednjemu pa se morajo podjetja s spletnimi trgovinami seveda primerno prilagoditi.
Blagovna znamka mora biti torej prisotna na različnih platformah. Pri tem bo ključnega pomena, da bodo kupci lahko povsem nemoteno prehajali med njimi ter napravami. Zastarele spletne kanale je zato potrebno nujno ponovno vzpostaviti.
5. Sveža vsebina
Dejstvo je, da kupci precej raje pregledujejo uporabniško ustvarjene vsebine v primerjavi s televizijskimi oddajami ali filmi. Blagovne znamke si morajo zato prizadevati, da imajo vedno pripravljeno svežo vsebino. Pri tem morajo dobro izkoristiti moč vplivnostnega marketinga.
Promocija izdelkov in storitev s pomočjo vplivnežev postaja vse pomembnejša. Številni vplivneži imajo namreč veliko sledilcev, nekateri celo po celem svetu. Takšna vrsta promocije zagotovo bistveno pripomore k še večji verodostojnosti in zaupanju v blagovno znamko.
6. Natančen datum dostave
Kupci v spletnih trgovinah so v času zaprtja fizičnih prodajaln postali vse zahtevnejši – tudi kar se tiče same dostave. Če bo podjetje na splet zapisalo, da bo dostava izvedena v 3 do 5 delovnih dneh, slednje ne bo več dovolj natančna informacija za številne spletne kupce.
Podjetja si bodo morala poleg pravočasne dostave vse bolj prizadevati tudi za še večjo preglednost in sodelovanje s strankami. Vse pomembneje je, da kupci zmorejo kadar koli preveriti, kje natančno v dobavni verigi se nahaja njihov izbrani izdelek.
