Ste se odločili ustanoviti lastno podjetje? Potem morate pri registraciji podjetja navesti tudi sedež podjetja, kar pa zna prinesti težavo, v kolikor nimate lastne nepremičnine. Pri registraciji morate namreč predložiti potrdilo, da se lastnik nepremičnine z registracijo sedeža podjetja strinja.
In če ste podnajemnik, se to hitro zaplete – tudi če želite kot samostojni podjetnik opravljati zgolj dejavnost, za katero ne potrebujete dejansko nič drugega kot računalnik. To težavo pa odpravlja najem virtualne pisarne.
Kakšne prednosti prinaša najem virtualne pisarne?
Najem virtualne pisarne rešuje kup težav, na katere pri svojem poslovanju naletijo predvsem manjša podjetja in samostojni podjetniki. Prva je že omenjeno nestrinjanje lastnika stanovanja s tem, da bi podnajemnik registriral podjetje v najemniškem stanovanju.
Za najem virtualne pisarne pa se velja odločiti tudi v drugih primerih. Na primer takrat, kadar zaradi osebnih razlogov ne želite, da bi imeli sedež podjetja registriran doma, ali pa zato, ker živite v manjšem in bolj odročnem kraju, želeli pa bi, da vaše stranke menijo, da poslujete dejansko v katerem od večjih mest.
Če se odločite za najem virtualne pisarne, vam bo na ta naslov prihajala tudi vsa uradna pošta. Hkrati se znebite možnosti, da bi vas na vašem domu obiskovale stranke in tudi ponudniki najrazličnejših poslovnih storitev, za katere vemo, da so lahko pogosto tudi precej vsiljivi.
Dodatne možnosti, ki jih nudi najem virtualne pisarne
Danes je tudi večina podjetnikov precej previdna pri svojih stroških obratovanja, in dejstvo je, da marsikdo ne potrebuje svojih lastnih poslovnih prostorov. Zaradi sestanka ali dveh na mesec, ko se morate pokazati s svojimi prostori, kjer lahko denimo v sejni sobi sprejmete stranke, se ne izplača plačevati drage mesečne najemnine. Tudi pisarna ali sejna soba za sestanke je dodatna možnost, ki si jo lahko zagotovite za doplačilo, kadar se odločite za najem virtualne pisarne.
Kakšna je ponudba za najem virtualne pisarne?
V Sloveniji vam najem virtualne pisarne omogoča kar nekaj različnih ponudnikov, ki ponujajo najem tako v Ljubljani kot drugih večjih slovenskih mestih. Cene so nekje od 50 evrov mesečno dalje, vsekakor pa velja ponudnika za virtualno pisarno izbrati predvsem na podlagi tega, kako opravlja svoje delo.
Pomembno je, da vam je registracija omogočena hitro (tako v primeru registracije novega podjetja kot spremembe poslovnega naslova), da so pri poslovanju natančni in zanesljivi (vas na primer redno obveščajo o prispeli pošti in podobno), prav tako pa se velja pozanimati o tem, ali ponujajo dodatne storitve, na primer najem pisarniških prostorov in sejne sobe za občasne sestanke.