5 razlogov za postavitev spletne trgovine

0

Se tudi vi ukvarjate s prodajo, pa se ne morete odločiti, ali bi bila za vas primerna odločitev za spletno trgovino? Trgovci nekoliko bolj starega kova so prepričani, da je treba določene izdelke pač potipati, preden jih kupimo, saj le tako dobimo o njih pravo predstavo. A verjetno se motijo – nenazadnje mlajše generacije v spletnih trgovinah kupujejo celo čevlje, pa vsi vemo, kako tvegan je nakup obutve, ki je pred tem nismo pomerili.

Poglejmo si nekaj razlogov, ki vam lahko pomagajo pri odločitvi, da je spletna trgovina vendarle prava stvar.

1. razlog: Dodatna prodajalna.

Če se že ukvarjate s trgovino, potem dobro veste, kako pomembno je lahko odprtje vsake nove prodajalne. In spletna prodajalna dejansko lahko prekaša vsako drugo – je na najboljši lokaciji in vedno odprta. V spletni prodajalni lahko ljudje nakupujejo ne glede na njihovo lokacijo bivanja in ne glede na čas, saj so vrata vedno odprta.

2. razlog: Minimalni stroški.

Nizki stroški postavitve spletne trgovinePrava, fizična prodajalna vas lahko veliko stan. Kupnine in najemnine za trgovske prostore, še zlasti na bolj obiskanih lokacijah, so običajno izjemno visoke. Poleg tega sami ne morete cel dan delati v fizični trgovini in hkrati še voditi poslov, zato morate zaposliti prodajalca. Pri spletni prodajalni se obojemu izognete in namesto tega plačate zgolj minimalne stroške za obratovanje spletne trgovine ter gostovanje.

3. razlog: Enostavna predstavitev izdelkov.

Če vas v fizični trgovini kupci lahko vsak dan znova sprašujejo o enih in istih stvareh, vam v spletni trgovini na njihova vprašanja ni potrebno odgovarjati tako pogosto. Zakaj? Ker lahko k vsakemu izdelku dodate podroben opis, ki bo odgovoril na njihova vprašanja, prilepite predstavitveni film, navodila za uporabo, dodajate mnenja strank, ki so izdelek že kupile …

4. razlog: Hitra testiranja.

Hitro testiranje izdelkovNe veste, ali bi nek izdelek vključili v svojo ponudbo, ali ne? Preverite, kaj si o njem mislijo vaše spletne stranke. Nabavite manjšo količino, nato pa izdelek izpostavite v svoji spletni trgovini kot novost. Hitro boste videli, ali se kupci nanj odzovejo ali ne. Prav tako pa jih lahko na podlagi opisa, fotografij in predstavitvenih filmov o mnenju vprašate že tudi v naprej – še preden kar koli naročite.

5. razlog: Enostavno oglaševanje in promocija.

Če kupci, ki so že kupovali pri vas, to dovolijo, lahko na njihovo elektronsko pošto pošiljate obvestila o novostih, akcijah, nagradnih igrah, znižanjih in podobno. Novice z nekaj zanimivostmi ter predstavitvijo nove ponudbe jim lahko pošljete enkrat mesečno, ali pa tudi enkrat tedensko – kakor koli se vam zdi potrebno. Če boste v novičke dodali še kakšno zanimivo ali uporabno pisanje, ne pa zgolj skrbeli za prodajo, bo učinek zagotovo še večji.

Deli prispevek

Avtor

Komentiraj