4 marketinške strategije za povečanje posla

0

Če se ukvarjate s prodajo storitev in/ali izdelkov, zagotovo veste, da to ni enostavna stvar in da morate stalno slediti trendom, ki pa se lahko spreminjajo z danes na jutri. To pa vsekakor še zdaleč ni vse. Konkurenca na trgu je silno velika in svoje stranke lahko samo zaradi enega napačnega koraka izgubite za vedno.

V prvi vrsti je zelo pomembno, da ste si že na začetku svoje podjetniške poti zastavili dobro načrtovano, premišljeno in celovito postopanje za doseganje ciljev oziroma strategijo, ki vam bo vseskozi prinašala dobro prodajo in pomagala obdržati stranke. Če se vam vse bolj dozdeva, da vaša strategija ni ravno dobro zasnovana, vam bomo v nadaljevanju zapali 4 odlične marketinške strategije. Z njihovo pomočjo boste zagotovo prodali več storitev oziroma izdelkov v krajšem času. Ste pripravljeni, da vam jih razkrijemo?

1. Poskrbite za dober prodajni proces

Vsaka nekoliko dražja storitev mora nujno temeljiti na dobrem prodajnem procesu. Ta mora zajemati selekcijo primernih strank, dogovor sestanka, sam sestanek in zaključek prodaje.

2. S študijo primera strankam prikažite rezultate svoje storitve

Odlična strategija za povečanje posla je tudi uporaba študije primera. S to lahko strankam predstavite rezultate svoje storitve. Storitev, ki jo ponujate, bo zanje veliko bolj otipljiva, posledično pa jo boste lažje prodali.

Marketing

S študijo primerov lahko strankam predstavite rezultate svojih storitev.

Študijo primera lahko zapišete ali jo celo posnamete. To uporabite kot odlično učno gradivo za prodajnike, ki bodo s tem na sestankih lahko pridobili na kredibilnosti. Stranke pa si bodo veliko lažje predstavljale, koliko koristi bodo imele od sodelovanja z vami.

3. Zgodbe naj postanejo pripomoček za pretakanje idej

Znana je misel, da ljudje zgodbe celo bolj potrebujejo kot sam kruh. Te so lahko odličen pripomoček za pretakanje vaših idej in zamisli do strank. Pogosto se namreč zgodi, da je pri vašem golem pripovedovanju strankam vse nekoliko oddaljeno in vas ne razumejo prav dobro. Če pa boste vmes vključili zanimivo zgodbo, boste nanje naredili povsem drug vtis.

Dokazano je, da zgodbe ljudem na splošno povedo veliko več kot pa kakršno koli prepričevanje. In ravno zato je uporaba zgodb pri prodaji ključnega pomena.

4. Bodite drugačni od konkurence

Pri izvajanju storitev poskrbite za to, da boste imeli do svojih strank bolj oseben pristop. Bodite tudi hitri, saj boste strankam na ta način prihranili veliko časa. Stranke pa so, verjemite, za to pripravljene plačati več kot pa za vso vašo konkurenco. Prihranek časa in oseben odnos strankam danes pomenita ogromno.

Deli prispevek

Avtor

Komentiraj