Napredno pošiljanje newsletterjev

Danes si skoraj ne moremo več predstavljati pričetka trženja blagovne znamke, ne da bi hkrati pričeli tudi z oglaševanjem in drugimi marketinškimi aktivnostmi, ki lahko pomagajo pri pospeševanju prodaje in širjenju prepoznavnosti znamke. V kolikor si to lahko privoščite, vam je seveda v ta namen na voljo velika izbira najrazličnejših aktivnosti.

Newsletter

Newsletter – pošiljanje prilagojenih e-novic.

Če delate z majhnim proračunom in večino zaslužka investirate v samo poslovanje podjetja, pa se je običajno potrebno zadovoljiti s tistim, kar vam ponuja splet – oglaševanje na spletu, pošiljanje newsletterjev, aktivno delovanje na družabnih omrežjih in podobno je nekaj, kar si lahko privošči skoraj vsakdo, še posebej, če zna oziroma je pripravljen tudi sam nekoliko zavihati rokave.

Zakaj priporočamo pošiljanje newsletterjev?

O tem, kako lahko pošiljanje newsletterjev pomaga pri širitvi prepoznavnosti blagovne znamke in pri prodaji, smo vprašali ponudnike email marketinga SqualoMail, ki jih za podrobnejša pojasnila in rešitve najdete na spletni povezavi https://www.squalomail.com/. Z njihovo pomočjo je lahko vaše pošiljanje informativnih in promocijskih vsebin povsem enostavno in vam pomaga priti do odličnih prodajnih rezultatov.

Newsletter SqualoMail

Za nasvete o pošiljanju e-novic se obrnite na ekipo SqualoMail.

Zakaj torej pošiljanje newsletterjev? V prvi vrsti zato, ker pridejo ti v elektronski poštni predal uporabnika, ki vam je na lastno željo namenil svoj elektronski naslov ter vam dovolil, da ga nanj obveščate o svojih novostih. To pomeni, da je za vas že pokazal nek interes, torej lahko dejansko sklepate, da ga vaša ponudba resnično zanima (če ste seveda spisek elektronskih naslovov dobili na primeren način). Pošiljanje newsletterjev je torej zaželeno, zato je strah, da bi se prejemniki ob prejemanju pošte jezili tako, kot se jezijo ob TV oglasih sredi filma, popolnoma odveč. Razen seveda v primeru, če jim ne pošiljate primernih vsebin.

Če se odločite za napredno pošiljanje newsletterjev in želite, da ti prejemnike vodijo do klikov na povezave in tudi nakupov, potem je vsebina še kako pomembna. Zapišite nekaj zanimivega, novega, zraven pa ponudite še svoj produkt, nikoli pa ne ravnajte obratno – nikoli ne zahtevajte najprej nakupa produkta in šele nato nagrade. Ne pozabite, da je pošiljanje newsletterjev med drugim zaželeno tudi zato, ker prejemniki pričakujejo, da bodo imeli poseben status. S tem, ko so vam zaupali svoj naslov, so postali člani vaše ožje ciljne skupine, torej morate z njimi tudi primerno ravnati.

In kako veste, da je pošiljanje newsletterjev obrodilo sadove? Je treba šteti le konverzije? Ne, pravzaprav nakup ni vedno edino, kar šteje. Kot nov posel morate narediti veliko tudi za svojo prepoznavnost – ta se obrestuje na dolgi rok in bo pomagala denar prinašati še mnoga leta.

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja